5/18/2015

Digitaalinen markkinointi 30 minuutissa

Silmäilin viikonloppuna viiden(!) vuoden takaista Dialogin aika-kirjaani. Pääaiheet digitaalisen median noususta, markkinoinnista palveuna, yhteisöllisyydestä jne tuntuvat edelleen kovin ja yllättävän tuoreilta. Yllättävän hitaasti perusasiat sittenkään muuttuvat - yksityiskohdat, yksittäiset mediat ja työkalut sitä vauhdikkaammin.

Kesäkuussa tulee 20 vuotta internet-konsulttibisneksessä täyteen. Ensimmäinen oikea projekti oli Nokian Club Nokian ensimmäisen version suunnittelu- ja toteutushanke, jossa siinäkin haettiin digitaalisuuden avulla palvelufunktiota, yhteisöllisyyttä ja brändilojaalisuutta (vuosi oli siis 1995). Hauskaa miettiä.

Tämä pohjilla huomenna kertomaan digitaalisuuden trendeistä yleisöstä kovimmalle eli Urheilumanagerit ry:n vuosikokoukseen. Tässä alustukseni.

No comments: