9/12/2011

Kirja etenee

Tänään on syyskuun 12. päivä ja "Social net for small biz" eteee pikku hiljaa maaliin. Enää alle puoli tusinaa kappaleita kirjoitettavana, joten myös korjailu, viilailu, ihmettely ja pään pudistelu on alkanut. Ensimmäiset tekstithän syntyivät jo maaliskuun lopulla, joten syytä katsoakin mitä on käsistään päästänyt paperille, siis ruudulle.


Sopivasti työn alla muuten omat mediat ja sisällöt. Ai niin, nimi pitäisi kanssa keksiä. Syntynee joko seistessä syysmyrskyssä tai hikoillessa juoksumatolla. Molempi parempi.


ADVERTISEMENT

1 comment:

Antti Leino said...

Huh. Luku 3 sisältö:

Sisältö on sosiaalisen netin polttoaine 1
Puhu vaikkei ole sanottavaa 5
Facebook -markkinointi 5
Twitter on mikrohölinää 10
LinkedIn on sosiaalisen median messuosasto 12
SlideShare 15
Blogi on sisällön koti 16
Video tappoi tekstin 22
Kuvan voima 26
Wiki yrityksen käytössä 30
Podcast on markkinointiääni 33
Sähköisellä suoralla on aikaa alle minuutti 34
Verkkokauppa tappaa kotimaisen kivijalan 38
Käytännön verkkokauppa 41
Verkkokauppa ei nuku koskaan 49
Kävijäseuranta ja web-analytiikka 54
Sivuston suunnittelusta 58
Käytännän hakukoneoptimointi 59
Sisällön jakaminen RSS-syötteellä 63
Karttapalvelut 64
Mobiilista uusi massamedia 67
Ilmainen voittaa aina 75