10/09/2025

Metan Threads-sovellus kasvaa mainosalustana
















 Metan Threads-sovelluksella on 400 miljoonaa kuukausittaista aktiivista käyttäjää ja se on kasvussa varsinkin  brändimainonnan alustana.

Meta tuo Threadsiin lisää mainosvaihtoehtoja, kuten karusellimainoksia ja laajennettuja 4:5-kuvamuotoja. 

Threads-luettelomainokset puolestaan ​​toimivat Metan Advantage+ -luettelokampanjoiden laajennuksena, mikä tarjoaa uuden keinon laajentaa kampanjoita.

Meta kertoi, että kolme neljästä Threadsin käyttäjästä seuraa nyt ainakin yhtä yritystä tai brändiä. 

Yritys aikoo myös mahdollistaa brändien, joilla ei ole Threads-tiliä, laajentaa Instagram- tai Facebook-kampanjoitaan Threadsiin käyttämällä heidän Facebook- ja Instagram-julkaisujaan Threads-kampanjoidensa perustana.

Metan uudet lisäykset viestivät vakavasta aikomuksesta tehdä Threadsista merkityksellinen tulokanava, ei pelkkä sitoutumishiekkalaatikko.

400 miljoonalla kuukausittaisella käyttäjällään – joista monet ovat ristipölytettyjä Instagramista – Threads tarjoaa brändeille pääsyn tuttuun mutta uuteen yleisöön.

Markkinoijille tämä tarkoittaa uutta keskivaiheen mainontamahdollisuutta, joka täydentää aktiviteetteja, jotka tällä hetkellä perustuvat esimerkiksi Instagram-videoihin, -tarinoihin ja -syötemainoksiin.

Se heijastaa myös Metan laajempaa strategiaa monipuolistaa toimintaansa kilpailun kiristyessä TikTokin, YouTube Shortsin ja muiden uusien sosiaalisen median alustojen välillä.

No comments: