Puheenaiheeksi pääseeminen (tai joutuminen) on se, mitä sinulta markkinoija odotetaan sosiaalisessa mediassa. Tekoja ja asennetta, joka johtaa ansaittuun huomioon, mielikuvan muuttumiseen ja tietysti lisääntyvään kassavirtaan.
Yksi kevään hurjimista lupauksista muuramelaisen koneyrittäjän Jukka Mutasen lupaus: jos FB-faniryhmään liittyy 50000 fania n 20 päivää ennen juhannusta hän lupaa ajaa minikaivurilla 915 km Hangosta Kuusamoon!
Juuri näin pääsee sosiaaliseksi objektiksi. Tekemällä jotain edes hetkellisesti kiinnostavaa. Näistä yllättävistä, älyttömistä, rohkeista ja omalla tavalla isoista asioista ihmiset ovat kiinnostuneita. Faneja tänään rapiat 15.000 joten hyvin todennäköisesti näemme jossain nelostiellä minikaivurin. Huikeaa retkeä 4-5 km/h vauhdilla tietysti toivon seurattavan kuvina ja tarinoina verkkoyhteisössä.
Onnea matkaa ja isot plussa hienosta ja rohkeasta ideasta! Toivottavasti myös konekauppa käy, minä ainakin sinä päivänä kun mökille haluan oman kaivurin käännyn puoleesi.
1 comment:
And yes, hän teki sen. Vajaassa viikossa yli 50.00 fania!
Get people talk about your stuff?
1 Push the taboo button to start conversations
2 Push the unusual button to start conversations
3 Push the hilarious button to start conversations
4 Push the remarkable button to start conversations
5 Push the secrets button to start conversations
Post a Comment